ПЕРЕЛІК ДИСЦИПЛІН:
  • Адміністративне право
  • Арбітражний процес
  • Архітектура
  • Астрологія
  • Астрономія
  • Банківська справа
  • Безпека життєдіяльності
  • Біографії
  • Біологія
  • Біологія і хімія
  • Ботаніка та сільське гос-во
  • Бухгалтерський облік і аудит
  • Валютні відносини
  • Ветеринарія
  • Військова кафедра
  • Географія
  • Геодезія
  • Геологія
  • Етика
  • Держава і право
  • Цивільне право і процес
  • Діловодство
  • Гроші та кредит
  • Природничі науки
  • Журналістика
  • Екологія
  • Видавнича справа та поліграфія
  • Інвестиції
  • Іноземна мова
  • Інформатика
  • Інформатика, програмування
  • Історичні особистості
  • Історія
  • Історія техніки
  • Кибернетика
  • Комунікації і зв'язок
  • Комп'ютерні науки
  • Косметологія
  • Короткий зміст творів
  • Криміналістика
  • Кримінологія
  • Криптология
  • Кулінарія
  • Культура і мистецтво
  • Культурологія
  • Російська література
  • Література і російська мова
  • Логіка
  • Логістика
  • Маркетинг
  • Математика
  • Медицина, здоров'я
  • Медичні науки
  • Міжнародне публічне право
  • Міжнародне приватне право
  • Міжнародні відносини
  • Менеджмент
  • Металургія
  • Москвоведение
  • Мовознавство
  • Музика
  • Муніципальне право
  • Податки, оподаткування
  •  
    Бесплатные рефераты
     

     

     

     

     

     

         
     
    Банк
         

     

    Банківська справа

    Зміст

    Вступ 3

    Міжнародна реклама в інтернеті 4

    техмінімуму 4

    Види міжнародної реклами в інтернеті. 5

    Банерна реклама. 9

    Пошукові Системи та Каталоги 17

    E-mail маркетинг 24

    Халява в інтернеті 30

    Закладки в браузері 31

    Перехід по неіснуючому URL 32

    Висновок 33

    Список використаних джерел 34

    Введення

    Зараз як у нас в країні , так і за кордоном інтернет стає активнимучасником життя людини. Звичайно, на Заході це виявляється більше: тамуже навіть ставлять експерименти з людьми, що повинні цілий рік жити насамоті і тільки комп'ютер та інтернет покликані розважати їх, придопомогою інтернету повинні відбуватися покупки і так далі. За допомогоюінтернету знаходять родичів, спілкуються, одружуються, роблять покупки,будують величезні стани. Інтернет - блискуче місце для реалізаціїтворчих прагнень. Інтернет добре сполучить у собі практично все те,що вже придумало чи людство з успіхом це заміняє, це активнеСереда.
    Поєднуючи все це можна говорити і про рекламу.
    Реклама досить швидко проникла в інтернет, практично відразу ж, яктільки він став доступний для широкого кола користувачів. Спочатку цетермінали, Fido, e-mail, коли реклама була тільки поштовою, потімпояву концепції WWW і бурхливий розвиток інтернету у візуальній його частині.
    Зображення - от що захопило інтернет, тепер це вже по більшому ступеніweb. Реклама вийшла на новий рівень - візуальний. З'явилися малюнки,аналоги звичайної друкованої реклами, потім малюнки-посилання і цевідкрило нову сторону світу реклами. Якщо дотепер реклама була пасивної,то тепер вона стала активної. Поява CGI, Java, SWF ще більш додалиактивності новому дітищу комерції - інтернет рекламі.
    Однак, незабаром після того, як завершилися основні технологічнімоменти постало питання: як робити правильну інтерактивну рекламу? Якіметоди застосовувати? З'явилися перші ресурси, що висвітлюють цю проблему.
    Спочатку в США, потім у Європі, приблизно в 1996 році у нас, в Росії.
    Стало зрозуміло, що в більшості випадків такою рекламою займаютьсянепрофесіонали: це або програмісти, або дизайнери, і, найчастіше, навітьпрофесіонали в різних областях реклами, навіть у малому ступені неінформовані в такому понятті, як інтернет-реклама.
    Мета цієї роботи - ознайомити з таким явищем, як інтернет-реклама іпостаратися освітити її в міжнародних масштабах, тим самим визначившитенденцію її розвитку в майбутньому України.

    Міжнародна реклама в інтернеті

    техмінімуму

    Що таке інтернет? Для того щоб зрозуміти схему роботи мережної рекламинеобхідно знати загальні принципи роботи самого інтернету. (тут і даліпоняття інтернет і web уживаються як синоніми).

    В основі лежить можливість обміну інформацією - текстової, графічної
    (фотографії, малюнки, відео) і звуковою між двома та більш комп'ютерами,що знаходяться на будь-якій відстані один від одного і мають фізичнуможливість з'єднання (через телефонні дроти, бездротовий зв'язок зможливістю її прийому). Обмін інформацією можливий на наступних рівнях:
    1. Один до одного (персональне переписування).
    2. Один до багатьох та навпаки (принцип роботи будь-якого web-сервера: трохи користувачів з різних куточків планети (багато до одного) подають запит на інформацію - сервер (один до багатьох) надає цю інформацію).
    3. Багато до багатьох. (IRC-канали, ICQ-чат).

    За основу передачі інформації в інтернеті був узятий HTML-код, якийможе формуватися (чи змінюватися) сервером по запиту користувача
    (технології ASP, CGI) чи ж самим користувачем (технологія JavaScript). У
    HTML-коди можуть вставлятися коди інших технологій (це дуже важливиймомент, на якому побудована практично вся реклама в інтернеті).
    HTML. HTML - мова розмітки гіпертексту (Hyper Text Markup Language абоскорочено HTML).

    HTML-код - це звичайний текстовий документ, який містить в собіповну інформацію для браузера про параметри документа екран, ітекстову інформацію web-документа, а також інформацію про місце зберіганняграфічної і звукової інформації на цьому сервері (іншому сервері абокомп'ютері користувача) та параметрах її виводу у вікні браузера.

    Це рекламний документ

    купуйте хліб у нас

    Вище приведений зразок HTML-коду, що у заголовку вікна напише «Церекламний документ », праворуч виведе малюнок, а ліворуч текст« купуйте хлібу нас ».

    Зауважу, що графічні файли, здебільшого, зберігаються у форматах
    GIF і JPG, тому що ці формати самі економічні з графічних, і саме вонинайпоширеніші формати графічної реклами в інтернеті.
    Гіперпосилання. HTML володіє однією чудовою властивістю, що лежить воснові web-реклами - гіперпосилання: переглядаючи один документ і зустрічаючигіперпосилання (надалі просто посилання) користувач може по цьому посиланнюпереключитися на інший документ, на який веде це посилання.
    Браузери. Браузер (від англ. Browser - оглядач) - переглядач web -сторінок, що виконує завантаження із сервера необхідного користувачемдокумента; виконує скачування зображень, посилає різні іншізапити і приймає відповіді. Браузер є посередником у спілкуваннікористувача і web-вузла. Різні марки браузерів можуть по-різномуінтерпретувати HTML-коди, можуть мати різний набір розширень, різнупідтримку тих чи інших функцій обробки коду на клієнтському комп'ютері табезліч інших нюансів, які найчастіше роблять один і той же документчитабельним в одному браузері і зовсім не читабельним в іншому.

    На даний момент існують два найбільш популярних браузера: Netscape
    Communicator (бл. 20% користувачів) і Microsoft Internet Explorer (бл.
    80 %).

    Види міжнародної реклами в інтернеті.

    Рівень російської та міжнародної (західної) реклами не можна порівнюватияк в оффлайновій, так і в онлайнової реклами. Справа навіть не в особливостяхменталітету російської людини, а в різному рівні розвитку технічнихзасобів і матеріальній базі населення. Якщо на Заході інтернет уже давностав звичним явищем, то в нашій країні ще навіть просто комп'ютернайчастіше викликає подив і здивування, не говорячи вже про інтернет. Дотого ж статистика показує, що територія, що займає сьому частинусуші в інтернеті займає всього соту частину, тобто простіше кажучи маєлише 1% світових інтернет-ресурсів. У цій сфері Росія відстає не тількипо обсягу та рівню технічних засіб, але й за рівнем методів,застосовуваних в інтернет-рекламі.
    Однак, поняття міжнародна інтернет-реклама не означає, що це тількиреклама західних серверів на міжнародному рівні. У російському, та й нетільки в російській, інтернеті рекламу можна розглянути з декількох сторін:
    1. Локальна інтернет-реклама. Сюди можна віднести регіональні рекламні мережі, наприклад в Іркутську це «Ірбіс». У такі мережі попадають тільки ті ресурси, які розташовані на території, що регулюється цією мережею від початку, тобто в «Ірбіс» не можуть потрапити ресурси з Новосибірська чи Владивостока.
    2. Міжнародна інтернет-реклама. По суті, це вся інша реклама в російській, і не тільки, інтернеті. Склалося так, що, наприклад Russian

    Link Exchange (RLE), незважаючи навіть на слово «Russian» у назві, є міжнародною мережею, вона охоплює безліч ресурсів Росії, країн колишнього СРСР і деякі російськомовні закордонні ресурси. < br>3. Виключно россійская інтернет-реклама (дуже малий відсоток за

    Росії). Справа в тому, що будь-яка мережа, якщо вона себе споконвічно не обмежує в покривало просторі дуже швидко виходить з рамок однієї країни і стає міжнародною. Це ж відноситься і до різних пошукових системах і каталогах.
    Таким чином поділ на міжнародний і російську рекламу дуже умовно,бо вони дуже багато в чому перетинаються і нерідко не відповідають звичноговизначення «міжнародна» або «Российская», однак все-таки поняттяросійської реклами є складовою поняття «міжнародна».
    Важливо зрозуміти, також, що реклама в інтернеті по характеру рекламованиходиниць поділяється на дві частини:
    1. Реклама оффлайнових товарів і послуг.
    2. Реклама інтернет-ресурсів.
    Якщо на банері написано, наприклад, «В Іркутська магазині за адресою:
    Урицького, 15, ви можете купити кофточки з нової італійської колекції », тотака реклама буде відноситися до першого пункту, але якщо ж на банері випобачите напис «Жми сюди і ти пізнаєш, де в Іркутську можна купитикофточки з нової італійської колекції », то це вже відноситься до другогопункту. Іншими словами, реклама ітернет-ресурсів покликана підніматитрафік цих ресурсів.
    От спектр основних методів, що використовуються в інтернеті для розкручуванняякого-небудь ресурсу чи реального товару:
    1. Банерна реклама.
    2. Рейтингові системи та тематичні каталоги.
    3. E-mail маркетинг.
    4. Халява в інтернеті.
    5. Закладки в браузері.
    6. Перехід по неіснуючому URL.
    Перед тим, як я розгляну кожний з цих пунктів докладно варто датипояснення деяким словам, які використовуються в інтернет-рекламі,деякі поняття містять у собі деякі технічні моменти.
    Advertiser (рекламодавець): Фізична, юридична чи віртуальна особа,розміщує за платню свою рекламу (у нашому випадку баннер) на web-сайтівидавця. Рекламодавець має свій (чи не зовсім) web-сайт, на якийведе посилання з розташовуваного банера.
    Banner (баннер, фантик): Графічний файл (GIF, JPG), що поміщається на web -сторінку і має гіперпосилання на іншу (рекламовану) сторінку. Якправило, має прямокутну форму. Для забезпечення швидкого завантаженнябаннера, системи показів баннерів звичайно накладають на нього обмеження зарозміром (наприклад не більше 15 Кілобайт). Так що зробити барвистий,анімований баннер, та й ще укластися у тверді вимоги за розміромфайлу часто буває непростим завданням. Найпоширеніший розмірбаннерів 468 на 60 пікселів, хоча крім цього існує неабиякакількість банерів інших розмірів. Поки що офіційні стандарти на розмірибаннерів не прийняті, але вже давно існують рекомендації, яких вартодотримуватися.
    Banner Advertising (баннерна реклама): Найефективніший спосіброзкручування (збільшення відвідуваності) web-сайту, а також потужнийінструмент для створення/поліпшення іміджу компанії - продукції - послуг іт.д.
    Branding (іміджева реклама): При іміджевої реклами за допомогою банеріврекламодавець ставить метою не залучення на свій сайт якомога більшоїкількості відвідувачів, тобто створення/поліпшення свого іміджу середкористувачів мережі. Тут важливий не стільки відгук баннера, скільки йогоздатність запам'ятовуватися і поліпшувати імідж рекламодавця.
    Banner Exchange Services (системи обміну показами банерів): Спеціальнісистеми, які роблять взаємообмін показами баннерів між своїмиучасниками. За свої послуги зазвичай беруть певний відсоток від показів.
    Наприклад, Reklama.ru покаже 85 баннерів рекламованої сторінки насторінках інших учасників, якщо рекламована сторінка покаже 100 чужихбанерів.

    Burn out of a banner (згоряння баннера): У міру показу банера впевної банерній системі або на певному web-сайті збільшуєтьсяймовірність того, що він буде показаний одному і тому ж користувачевікілька разів. А це, у свою чергу, приводить до падіння відгуку баннера.
    Час, за який баннер "згорить", залежить від інтенсивності його показу і відтого, наскільки широкій аудиторії він демонструється (при однаковійінтенсивності показів баннер, що крутиться на великій кол-ве різних web -сторінок, згорить не так швидко). Згоряння баннера залежить від двох параметрів
    - Site Reach і Site Frequency (дані терміни застосовні не тільки до web -сайтам, а й до банерна система). Тематика та дизайн баннера не роблятьвпливу на швидкість його "згоряння".
    Cached banner (кешування банерів): Часто користувач бачить баннер укілька разів частіше, ніж фіксується в системі. Справа в тому, що банер можебути закешірован браузером користувача, і наступна його завантаженнявідбудеться не з сервера, а безпосередньо з локального диска користувача.
    І, відповідно, система не буде знати про черговий показ баннера.
    Крім кешування браузером є варіант, що баннер буде закешірован,наприклад, на проксі-сервер провайдера. І в цьому випадку система незафіксує показ.
    Кешування, з одного боку, значно знімає завантаження каналів
    Інтернет, дозволяє не ганяти знову і знову, наприклад, здоровий графічнийфайл з Америки, а просто завантажити його з проксі-сервера провайдераабо ще швидше з кеша браузера користувача, а з іншого боку, частокешування робить статистику відвідування сторінок, статистику показів баннераі т.д. не настільки точної, як хотілося б.
    Click-Through (натискання, клік): Якщо на очі користувачеві попадеться банері він його зацікавить, користувач клацає на нього мишею. Користувач такж може натиснути на баннер від нудьги чи випадково. Після кліку, його браузерпочинає завантажувати сторінку, яку рекламує цей банер. Вся цятрансакція і називається клік.
    Cookies: - невеликий шматочок даних, якими web-сервер позначає браузеркористувача при його відвідуванні. При наступному візиті сервер буде знати,що цей користувач уже тут був і, наприклад, не стане показувати йомутой же баннер, що показував у минулий раз. У більш витончених системах задопомогою cookies-технології можливо вивчити пристрасті відвідувача і прикожному візиті показувати йому відповідну рекламу.
    CPM: Вартість за тисячу показів банерів.
    CPS (cost per sale): Вартість одного продажу. Зробимо нехитрі розрахунки.
    Нехай CPM становить 15 $. CTR використовуваного баннера 3%. Відомо, що 1 з
    50 відвідувачів сервера робить покупку (якщо це інтернет-магазин).
    Прибуток від продажу складає 20 $:
    - за 150 доларів маємо 10 000 * 3% = 300 відвідувачів.
    - Куплять товар 300/50 = 6 відвідувачів.
    - Власник заробить 6 * 20 = 120 $.
    Отже, заробіток становить 120 $, витративши 150 $. Насправді все не такпогано! Частина користувачів, що зробили покупку, повернуться через деякийчас здійснити нову, хтось розповість про послуги друзям, в результаті,вкладені гроші принесуть прибуток.
    CPV: Вартість за відвідувача. Крім продажу показів баннерів, існуєпрактика, коли розрахунок ведеться за кількість відвідувачів, що потрапили на сайтрекламодавця через баннер. Відвідувачів вважається людина, клікнувшій набаннер (хоча насправді користувач може натиснути на кнопку back
    (повернутися) свого браузера до того, як рекламована сторінказавантажиться). Стоімоcть одного кліка (CPV) у середньому становить 10 - 12центів.
    CTB (абревіатура від Click-To-Buy ratio): відношення числа відвідувачів,що прийняли потрібне рішення (в окремому випадку - що купили послугу або товар), дочислу що прийшли на сервер рекламодавця по посиланню.
    CTI (абревіатура від Click-To-Interest): відношення числа відвідувачів,що зацікавилися сервером (що відвідали декілька його сторінок і тих, щоповернуться потім, і тих, що запам'ятали його адресу і факт існування) дочислу що прийшли на сервер рекламодавця по посиланню.
    CTR (click/through ratio, відгук баннера): Найважливішою характеристикоюбанера є відношення числа кліків на банер до числа його показів. Так,якщо банер був показаний на якій-небудь сторінці 1000 разів, а натиснули на ньогоі, відповідно, потрапили на сайт 50 чоловік, то відгук такого баннерадорівнює 5%. За статистикою середній відгук ( "click/through ratio") у банерів,використовуваних у WWW - 2,11%.

    Технологічні залежності:

    CTR залежить від банера і обставин його показу, CTB і CTR залежать ще і від сервера рекламодавця. Таким чином, для баннера CTR не є єдиним параметром - CTB і CTI є також важливими, хоча немає способу обчислити їхнє значення, оскільки немає методики виділення частки цих параметрів, що залежить від сайту.
    Flat Fee Advertising: Розміщення баннера без обліку кількості показів інатискань. Багато web-сайти прагнуть розмістити баннер рекламодавця наоднієї або декількох своїх сторінках, стягуючи за це фіксовану плату вмісяць. Плата залежить від відвідуваності сторінок і (або) їх спрямованості (привузьконаправленої рекламі).

    Gif: Найпоширеніший графічний формат в Інтернеті. Найбільшпопулярний для створення баннерів, тому що дозволяє робити анімацію,прозорі області, рядкової завантаження. Даний формат має гарнийалгоритм стиску і дозволяє робити досить компактну графіку, що дужеважливо, тому що звичайно на баннери накладаються суворі обмеження за розміромфайлу (наприклад, до 15 кілобайт). Формат обмежений використанням 256квітів. Для банерів, що містять фотозображення, плавні переходи квітів,іноді буває доцільно використовувати друго?? графічний формат - Jpg.
    Hit (хіт): Завантаження будь-якого елемента (html-документа, графічного файлу,java-аплету і т.д.) користувачем. Наприклад, якщо на сторінці присутні
    15 графічних елементів, то при її завантаженні лог-файл серверазареєструє 16 хітів (15 картинок і 1 html документ).
    Home Page (головна сторінка, початкова сторінка): початкова сторінка web -сайту. Як правило, посилання робляться саме на головну сторінку web-сайту,тому кількість відвідувань на цій сторінці звичайно набагато більше, ніж набудь-який інший. По головній сторінці (обличчю web-сайту) відвідувач отримуєуявлення про те, куди він потрапив, і що він може побачити на іншихсторінках сайту (хоча іноді буває, що головна сторінка є першою ієдиною).
    Impression (показ, exposures): Демонстрація баннера користувачу. На самомсправі система вважає, що показ був здійснений, якщо браузер користувачазавантажив банер, а сам користувач може його так і не побачити. Такаситуація ймовірна, якщо баннер завантажується наприкінці сторінки, а користувачпіде з неї, не прокрутив її до кінця. Можлива і зворотна ситуація, коликористувач побачив баннер більшу кількість разів, ніж показала система
    (браузер може закешіровать банер після його першого завантаження і показати щераз вже на іншій сторінці без звертання до сервера).
    Jpg: Другий по популярності (після Gif) формат графічних файлів в
    Інтернеті. Хоч Jpg не дозволяє використовувати анімацію і прозорість, алеє гарним вибором для фотографічних зображень. Jpg добрестискується і на відміну від Gif не обмежений 256 квітами, а дозволяєвикористовувати до 16 мільйонів квітів.
    Publisher (видавець): Web-сторінка, що показує за певну плату
    (або інші блага) рекламу рекламодавця (наприклад, банери з посиланням насайт рекламодавця).
    Site Frequency (частота відвідування сторінки): Усереднена величина,що вказує, як часто відвідувачі повертаються на web-сайт, що цілкомхарактерно для сайтів з регулярно оновлюється змістом. Чим вищечастота відвідування, тим швидше згоратимуть банери, тому що в цьому випадкувисока імовірність показу баннера тим самим відвідувачам кілька разів.

    Site Reach (розмір аудиторії сайту): Кількість унікальних відвідувачів,що побували на сайті за певну кількість часу. Якщо web-сайтрегулярно оновлюється, то у нього є гарний шанс знайти постійнихвідвідувачів (постійну аудиторію), що відвідують web-сайт з певноючастотою (Site Frequency). Чим більше розмір аудиторії, тим повільніше будутьзгоряти банери, демонструються на даному сайті.
    Targeting (вузькоспрямована реклама): Показ рекламного банера тількипевному колу користувачів (цільової аудиторії), найбільш цікавогодля рекламодавця. Наприклад, великі пошукові системи, що продають показибаннерів по запитах користувача, визначають область його пошуку іпоказують йому баннери, подібні по тематиці. Рекламодавці прагнутькупувати покази баннерів саме на вузько-тематичних сайтах (чи розділахсайтів), де переважна частина відвідувачів цікавиться заданим типомпродукції/послуг. Такий вид реклами найбільш ефективний, хоча й більшдорогою.
    Traffic (трафік, відвідуваність): Кількість відвідувачів web-сайту (або йогопевної сторінки) за одиницю часу (день, місяць і т.д.). Деяківкладають у поняття трафіку не кількість відвідувачів, а кількість хітів заодиницю часу.

    Visit and Visitor (відвідування і відвідувач): на багатьох сторінках висятьлічильники, що показують кількість відвідувань. Зазвичай, якщо один і той жекористувач заходить на ту саму сторінку кілька разів протягомкороткого періоду часу (наприклад, протягом менш ніж 30 хвилин), то цебуде вважатися як одне відвідування. Кожен тип лічильника по-своєму трактуєкількість відвідувачів. Є лічильники більш "суворі", є менш. Наприклад, намоєї головній сторінці стоять два лічильника: один від Intersib'а, а другий від
    «List Top100». Перший лічильник показує відсотків на 25 відвідувачівбільше.
    Web-page (web-сторінка, сторінка): Складова частина web-сайту. Фізичноє HTML-файл. Може містити текст, зображення, JAVAаплети та інші web-елементи. Сторінка може бути статична чидинамично згенерований. У разі використання фреймів кожен фреймвважається як окрема сторінка.
    Web-Site (web-сайт, сайт, сервер, ресурс): Сукупність web-сторінок,об'єднаних за змістом, навігаційно і фізично знаходяться на одномусервер.

    Банерна реклама.

    Банери та їх використання. Як правило, баннер являє собоюпрямокутне графічне зображення у форматі GIF або JPG, хочазустрічаються баннери, створені за допомогою JAVA, ShockWave і т.д. Банерміститься на сторінці web-видавця і має гіперпосилання на серверрекламодавця.
    В даний час не існує офіційно прийнятих стандартів по розмірубанерів, хоча найбільш розповсюдженим є розмір 468х60 пікселів.
    Першою віхою в стандартизації розмірів банерів стали рекомендації зрозміру баннерів запропоновані Internet Advertising Bureau разом з
    CASIE:
    | Розмір (пікселів) | Тип |
    | 468 x 60 | Full Banner |
    | 392 x 72 | Full banner with Vertical |
    | | Navigation Bar |
    | 125 x 125 | Square Banner |
    | 120 x 90 | Button # 1 |
    | 120 x60 | Button # 2 |
    | 120 x 240 | Vertical Banner |
    | 88 x 31 | Micro Button |
    | 234 x 60 | Half Banner |


    У російському інтернеті свої стандарти і назви (засновані А. Лебедєв):
    | Розмір (пікселів) | Тип |
    | 470x60 | Банер стандартний нового |
    | | Формату |
    | 468x60 | Банер стандартний |
    | 120x60 | «Заглушка» |
    | 100x100 | Квадратний баннер # 1 |
    | 125x125 | Квадратний баннер # 2 |
    | 200x55 | «Вухо» |
    | 230x33 | «Дрібний баннер» |
    | 81x63 | «Лічильник» |
    | 88x31 | «кнопка» |
    | 234x60 | «Половинка» |

    Якщо виникає необхідність створювати баннери свого розміру, торекомендується за основу формату брати висоту (у пікселях) одного знайбільш поширених розмірів - 31, 60, 100. У такому випадку іншимсайтам буде простіше інтегрувати новий формат у випадку йогорозповсюдження.
    Тому що необхідно, щоб банер завантажувався на сторінку якнайшвидше,існує обмеження на розмір банера в кілобайтах. Так, наприклад, длябанера 468х60 максимальний розмір звичайно складає 10 або 15 кілобайт.
    Банерна реклама є самим популярним і ефективним способомнарощування трафіку (залучення відвідувачів) web-сторінки. Крім тогодоведено, що банери є могутнім інструментом брендингу - іміджевоїреклами.
    Існують три основні методи банерної реклами:
    1. Використання спеціальних служб обміну банерів (Banner Exchange
    Services), які забезпечують показ баннерів рекламованої сторінки наінших сторінках взамін на показ на сторінках рекламованого ресурсу чужихбанерів. Деякі із систем дозволяють проводити рекламну компанію більшгнучко:
    - показувати банери тільки на певній, обраній групі серверів;
    - показувати банери із заданою інтенсивністю чи тільки в певнівами проміжки часу;
    - не показувати повторно баннер користувачу, який його вже бачив.
    2. Можна напряму домовитися з webмастером іншої сторінки на розміщеннябанерів один у одного. Бажано обмінюватися зі сторінками, що маютьсхожу тематику, але слід мати на увазі, що обмін банерами з web-сайтомконкурентів часто може принести більше шкоди, ніж користі. Якщо немаєможливості програмно відслідковувати, яка кількість баннерів рекламованоїсторінки була показана і скільки баннерів показала сама сторінка, слідорієнтуватися на показники лічильників відвідування сторінок.
    Слід домагатися рівних (або кращих) умов по розташуванню баннерарекламованого реурса на сторінках.
    3. Можна заплатити банерній системі, пошуковому серверу, каталогу абопросто популярному web-сайту за показ баннерів рекламованої сторінки на їхсторінках.
    Відгук баннера та його ефективність. Однією з найважливіших характеристикбанера є відношення числа кліків на банер до числа його показів. Такякщо банер був показаний на якій-небудь сторінці 1000 разів, а натиснули на ньогоі, відповідно, потрапили на сайт 50 чоловік, то відгук такого баннерадорівнює 5%. За статистикою середній відгук ( "click/through ratio", CTR) убанерів, які використовуються в WWW - 2,11%. Зрозуміло, якщо в баннера відношеннячисла кліків до числа показів не 2% а 10%, то за те ж число залучених насайт відвідувачів рекламщик заплатить у п'ять раз менше або у стільки ж разівменше покаже чужі банери.
    Але CTR не є абсолютним гарантом ефективності банера. Банер можебути красивим і інтригуючим, що примушує користувача натиснути на нього. Алепочавши завантаження сайту і, приблизно, зрозумівши, куди він потрапив, користувачможе з легкістю натиснути кнопку "back" на своєму веб-браузері.
    Використовуючи на банері що затягають, але мало що відносяться до справи - текст ікартинки, можливе залучення більшого числа заінтригованих відвідувачів зодного боку, але з іншого боку, в цьому випадку йде втрата надійсно зацікавлених у даному ресурсі людей, а, отже, по -справжньому цінних відвідувачів. З іншого боку, "сухий" банер з чіткимтекстовим викладом змісту сайту також не є вірним рішенням --його CTR звичайно вкрай низький. Він не запам'ятовується і не створює позитивногоіміджу. По-справжньому ефективний банер повинен бути добре виконанийхудожньо і технічно (неякісний дизайн відразу говорить пронесерйозності, несолідно рекламованого сервера/послуг). Він повинен бутиоригінальним (запам'ятовуватися), можливо бути інтригуючим (будитицікавість), але одночасно давати уявлення про характеррекламованого сервера/послуг і створювати їх позитивний імідж.
    Банер як носій іміджевої реклами. Якщо завданням є не простозалучення відвідувачів на web-сайт, а бізнесмен дивиться далі - задопомогою мережі хоче успішно просувати товар/послуги компанії, домогтисязбільшення обсягу продажів, розширити ринок збуту, поліпшити/створитипозитивний імідж - йому необхідно задуматися про брендингу.
    Середній відгук баннера в інтернеті 2%. Виходить, що тільки 2% показівбанера йдуть на користь рекламодавця (приносять відвідувачів на його web -сайт), а решта 98% просто-напросто витрачаються марно? Це зовсім нетак! Кожен показ баннера приносить рекламодавцю відчутну користь, будучипрекрасним інструментом брендингу (branding) - іміджевої реклами компанії,певних товарів/послуг або, наприклад, web-сайту.
    Щоб іміджева реклама працювала, банер повинен бути виконаний увідповідному ключі: професійний дизайн, добре продуманийрекламний текст і слоган, використання відповідних зображень і т.д.
    А використання в цьому випадку псевдополос прокрутки, псевдокнопок,інтригуючих, але зовсім не відносяться до справи фраз і зображень, неє правильним вибором.
    У 1996 році HotWired спільно з експертами в області рекламних технологій
    Millward Brown, а в 1997 році Internet Advertising Bureau, провеливеликомасштабні дослідження значущості іміджевої банерної реклами.
    Дослідження довели - банери дуже ефективні як носіїіміджевої реклами.
    Деякі результати досліджень:
    1. Відношення користувачів інтернет до реклами в мережі:
    - 18% гаряче підтримують
    - 41% схвалюють
    - 34% не заперечують
    - 6% проти
    - 1% украй не схвалюють
    2. Незважаючи на те, що в арсеналі телевізійної реклами є можливістьвикористати візуальні і акустичні ефекти, недоступні для друкованої тамережної реклами, телеглядачі - пасивна аудиторія. Читачі ж ікористувачі мережі навпроти активні в пошуку і сприйнятті інформації,тому ймовірність впливу реклами тут вище: близько 30% опитаних
    (з 16 758 респондентів) пам'ятають побачену банерну рекламу через сімднів. Кожен наступний показ банера збільшує цю цифру.
    3. З цих "пам'ятають" 96% просто бачили банер, і лише 4% клацнули на ньогоі потрапили на web-сайт рекламодавця. Беручи до уваги, що клацають всередньому лише 2% що бачили баннер, робиться висновок, що для іміджевої рекламипокази банера набагато важливіші, ніж кліки на баннер.
    4. Після однієї демонстрації баннера brand awaraness (поінформованість проіснування даного бренда) в середньому збільшується на 7%. Кожен показбанера (особливо у відповідному контексті web-сторінки) створює зв'язокміж брендом і відповідною групою товарів.
    5. Після одного показу банера Consumer Loyalty (імовірність повторногоповернення) збільшується на 4%, що, за словами IAB, є індикаторомпотенційного збільшення продажів.
    6. На порядок більш високі цифри по збільшенню Brand Awaraness і Consumer
    Loyalty спостерігаються для нових, не розкручених брендів.
    Як делат ефективний банер. Одразу хочу зауважити, що більшістьнаведених нижче моментів направленні винятково на збільшення CTRбанера. Якщо власнику сервера потрібні "правильні відвідувачі"
    (дійсно зацікавлені в товарах/послугах цього сервера) чи,наприклад, він робить ставку на іміджеву рекламу, то просте проходженнянижченаведеними моментам явно недостатньо, а іноді простопротипоказано. CTR не є абсолютним гарантом ефективності банера.

    1. Чарівна фраза - "Click Here". Найпростіший спосіб збільшитикількість кліків на баннер - попросити про це користувача. Застатистикою банери що містять слова типу "click here", "жми сюди", "visitnow "," enter "мають відгук на 30% більше, ніж без таких. Доброю ідеєює розміщення на банері псевдокнопки або смуги прокручування.
    2. Ніщо людське користувачу мережі не чуже. Слід зробити банерзагадковим, нехай користувач буде заінтригований:
    - Що вони цим хотіли сказати?
    - Куди веде цей баннер?
    Сексуально-еротичні мотиви збільшують відгук баннера.
    3. аправо - диктує розташування розв'язки сюжетуна правому кінці баннерної смужки.
    У анімаційних банерах максимум динаміки приходиться на перший етап, наякому майже завжди щось рухається, вибухає прокручується по всійплощі баннера. Другий, інформаційний етап звичайно представлений змінюютьодин одного статичними текстами. Нарешті, на третьому етапі свова виникаєдинаміка, але трохи іншого роду - замість руху по всій площі баннеразастосовуються досить локальні миготіння, переливи і тому подібні ефекти,як би закріплюють загальний ефект і пріблашающіе тих, хто насолодивсяпредставленням, зробити клацання і продовжити в такий спосіб знайомство зрекламодавцем. Ця зміна тональності наприкінці мультику - дуже важливиймомент. Дослідження показують, як я вже згадував вище, що при всійсвоїй наївності заклик «click here!» збільшує CTR баннера на 30% --очевидно, не тому, що без нього б користувач не догадався б де требаклацати, а просто тому, що звична й очікувана формула ставить крапку врозвитку сюжету і підштовхує глядача до переходу від споглядання до дії.
    Не меншою завершеністю баннер володіє й в інших своїх аспектах; навітьякщо він не користується широким анімацією, а динаміка його вираженастатичними засобами, рух не має йти в рознос чи губитися внескінченності, а обов'язково повинен концентруватися в деякій точцісходаЖ, фокусі силових ліній, після чого глядачу не залишається нічого, крімяк клацнути мишею по цьому баннеру.

    Як вигідно розташувати баннер на сторінці.

    1. Зверху чи знизу? Звичайно баннери вішаються в самому верху й у самому низусторінки. Якщо є вибір місця для баннера, віддається перевага верху
    (відгук тут вище). Хоча самий верх так само не є оптимальнимположенням для баннера. Більш високий CTR спостерігається в баннерів,поміщених у середину будь-якого тексту, при цьому користувач не повиненскролліровать сторінку, щоб побачити баннер.

    Ось деякі цифри (за результатами дослідження серверомwww.webreference.com)
    - баннер, розташований нижче на 1/3 від верху екрану дає CTR на 70%більше, ніж баннер, розташований у самому верху;
    - банер не стандартного розміру (квадратний 125х125 пікселів),розташований у нижньому правому куті першого екрана сторінки (користувач неповинен скролліровать сторінку щоб побачити баннер) дає CTR на 228%більше, ніж стандартний баннер (468х60 пікселів), розташований в самомуверху;
    - при використанні того самого баннера одночасно зверху й у самомунизу сторінки (зі скроллірованіем сторінки) не спостерігається значногозбільшення CTR;
    2. На якій сторінці розміщати? Відповідно до статистики, CTR баннера,розміщеного на головній сторінці сайту буде вищою, ніж на другорядних.
    3. Варто використовувати ALT. За статистикою 10% користувачів подорожуютьпо мережі з відключеною опцією "автоматичним завантаженням графіки". Томуважливо використовувати ALT - опис усередині тега IMG.
    4. Не слід вести відвідувачів зі своєї сторінки. У стандартному випадку,якщо користувач клац

         
     
         
    Реферат Банк
     
    Рефераты
     
    Бесплатные рефераты
     

     

     

     

     

     

     

     
     
     
      Все права защищены. Reff.net.ua - українські реферати !